Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Heller - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Heller - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: familieheller

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Juli 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag vroeg opstaan wat niet zo moeilijk is omdat onze lichamen en geesten nog in de NL tijd leven. Met onze vette 4 wheel drive -een zwarte Ford Edge- van Las Vegas op naar de Grand Canyon, een rit van 450km. En gelukkig weg uit de schreeuwerige drukte van ons hotel in Las Vegas. Eerst lekker ontbeten bij de Subway! Onderweg kwamen we langs de Hooverdam, een prachtig bouwwerk uit de jaren '30. Er zijn heel veel mensen gestorven bij het bouwen hiervan, helaas konden die niet meer gered worden door Superman. De dam is bovenaan 15m breed en onderaan 200m!!! Daarna naar de Grand Canyon dwars door woestijngebied. Ziet er vreemd uit, zo'n snelweg door niemandsland. Prachtige natuur, dat wel! Leuk hotel vlakbij de Canyon. We zijn er meteen naartoe gegaan en van wow in aah stemming geraakt. Hier zou je dus ook een hele vakantie kunnen doorbrengen, wij doen het dus in 1 dag! Gewandeld over de rim-track -sorry, het heet echt zo :-) - en kilometers lang genoten van het overweldigende uitzicht. Of volgens Lars: "nu mogen we sterven".

• 07 Juli 2012 - 18:27

Wil Doensen:

Hoi Hellertjes,

Geweldige verslagen en mooie foto's.
    Ik ga jullie de komende maand zeker volgen.

P.s. Lars, ik heb van mijn baas een Samsung Galaxy S Advance i9070 smartphone gekregen. Retevet !

• 08 Juli 2012 - 00:33

Carol:

Het ziet er helemaal geweldig uit. Mooie foto s en Juudje vliegen naar Barcalona is nu natuurlijk een lachertje. Enne Lars denk dat je "en nu kun je sterven "deze vakantie nog heel vaak zult zeggen. Doe voorzichtig en geniet x