Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Familie Heller - WaarBenJij.nu Pismo Beach - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Familie Heller - WaarBenJij.nu

Pismo Beach

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Juli 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Mijn lieve familie vond het wel een goed idee om mij het stukje te laten schrijven op mijn verjaardag dus dan doe ik dat maar, hebben zij ook een dagje rust :-). Ik had zelf een tactiek bedacht om mijn verjaardag 9 uur langer te maken: we begonnen op de Nederlandse tijd en we eindigden op de Amerikaanse tijd. Dit hield in dat mijn verjaardag maar liefst 33 uur zou duren!! Ik had ook al bedacht waar ik wilde eten: bij de KFC (dat vind ik erg lekker) maar dat komt later nog wel …

De dag begon goed uitgerust omdat die demonstrerende mensen niet hun dagelijkse liedje kwamen zingen voor ons hotel. Het begon in ieder geval goed omdat ik op twitter, facebook, deze website en via sms’jes alle felicitaties kon lezen en beantwoorden (altijd leuk). Dankjewel aan allen! Toen gingen we uitchecken en verlieten we de geweldige stad San Francisco. We namen een van de mooiste routes die je kon nemen in de USA richting Pismo Beach. Onderweg reden we de 17 miles drive door de rijkste wijk vanhet land en daar stonden wel een aantal kandidaten voor mijn onderkomen over 20 jaar. Ruime huizen met een mooi uitzicht op golf spelende kakkers: heerlijk. En ik denk dat alle mensen die daar wonen ook een goede beveiliging hebben want Tiger Woods woont er ook :-).

Toen volgde er een behoorlijk langdradige tocht over een weg die door velen aangeraden werd maar dit vonden wij wat tegenvallen. We hadden ook pech met het weer waardoor het meer op Schotland leek dan op Californië en er was in de verste verte geen dorpje te bekennen. Na een autotocht van 4 uur kwamen we bij een wegrestaurantje, we hadden inmiddels wel honger gekregen dus vielen we het hutje min of meer aan. Toen onze buiken gevuld waren (jawel: op het partijtje van Lars word je met een volle buik thuis gebracht) gingen we verder op onze trip door Schotl…… Californië.

Toen we aankwamen in het hotel was het eerste wat mij opviel de gratis Wi-Fi (zoals altijd) en daarna pas de zonsondergang die heel mooi was (zie foto’s ). Toen ging ik even de route naar de dichtstbijzijnde KFC uitzoeken en kwam ik erachter dat de KFC die ik in gedachten had inmiddels failliet was en dat nu de dichtstbijzijnde KFC 22 mijl verderop zat. Het was even twijfelen maar ja, het is je verjaardag of het is hem niet dus maar weer de auto in en rijden naar de KFC. Komen we daar aan om half 10, sluitingstijd: 9:00 PM -_____- Ach ja, dan maar morgen naar de KFC.

Nogmaals bedankt voor alle felicitaties!
Gr. Lars

  • 24 Juli 2012 - 11:19

    Carol:

    Hey,

    Wat een pech bij KFC. Mooi dat ik weet waar ik over 2 jaar op vakantie kan. Houd je wel rekening met de drempels.
    Veel plezier nog allemaal

  • 25 Juli 2012 - 12:16

    Wil Doensen:

    Hoi Lars,

    Moet je net als ik een rijke vrouw zoeken........


    ........(ik zoek nog steeds) :-)

    Groetjes,

    Wil

  • 26 Juli 2012 - 18:45

    Hee Hallo Familie Heller:

    Jullie kunnen alle vier reisverslagen schrijven op een manier zodat jullie plezier, genieten en indrukken goed tot de verbeelding spreken. Leuk hoor! Idee om met z'n vieren de aardkloot over te reizen en de kost te verdienen met het schirjven van reisgidsen? Ik koop de eerste gids.
    Kan me zomaar ook voorstellen dat deze reis - nu al - naar meer smaakt. Heel veel moois, ruimte en genieten! Happy holliday!

    René

  • 27 Juli 2012 - 14:59

    Oma En Opa :

    De laatste loodjes komen eraan .Wij zijn net terug van jullie huis ,het ziet er picobello in en rondom het huis ,zodat jullie lekker uit kunnen rusten van de vlucht !Nou genieten jullie nog eventjes van de laatste dag.Wij wensen jullie een hele goede thuisvlucht en zien elkaar snel weer !!!Groetjes Doei Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pismo Beach

rondreis west Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2012

Tot slot

27 Juli 2012

Laguna Beach / LA

24 Juli 2012

Pismo Beach

23 Juli 2012

San Francisco 2

21 Juli 2012

San Francisco (1)
Familie

familie heller, 4 personen, een reis, en ijsjes.

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 16546

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Rondreis West-Amerika 2.0 (en een beetje Canada)

05 Juli 2012 - 31 Juli 2012

rondreis west Amerika

Landen bezocht: