Tot slot - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu Tot slot - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu

Tot slot

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Oktober 2012 | Nederland, Waalre

Helaas zit de vacantie 2012 er nu alweer op......
We kijken terug op een prachtige reis, we hebben zo veel moois gezien, dat moet allemaal even bezinken, en is zeker voor herhaling vatbaar, er blijft zoveel wat we nog niet gezien hebben.
Amerika is voor ons het land gebleken waar alles kan, waar de mensen ontzettend hulpvaardig, klantvriendelijk, belangstellend en sociaal vaardig zijn.
De natuur is prachtig, het is er ook ontzettend schoon -zelfs alle toiletten onderweg bij de benzinestations - en we hebben er veel gezien- zijn gloednieuw, altijd voorzien van wc papier en zeep, het is allemaal well-organized. Ook overal ice-machines om ijsklonten te pakken voor in de koelbox, en overal is airco..... dus echt bloedheet hebben we het niet gehad ondanks de hoge temperaturen.
Prachtige vrachtwagens hebben we gezien trouwens, het verkeer is relaxed en hoffelijk, geen gehaast, maar super beleefd.
Ach ja, zo kan ik nog wel even doorgaan, ik hoop dat de foto's een goed beeld weergeven. Kortom we hebben met elkaar genoten van elke dag. Als gezin waren we een mooi team; met Mark zoals altijd de rust zelve, kilometervretend alle highways af, meer dan 5000 km afgelegd, oog voor de historie, voor het verhaal achter alles wat we gezien en beleefd hebben; met Lars onze super optimist, onvermoeibaar, relaxed en met de immer positieve houding en rustige uitstraling dat alles goed komt bij alle enge en vermoeiende bergtochten en afdalingen; met Judith de lady in ons midden, oog voor detail, voor sfeer, voor gezelligheid, impulsief en sensitief; ik prijs mij gelukkig!
Wat zullen we nog vaak met heimwee aan deze supervacantie terug denken!
liefs, Jacqueline