Uit het vliegtuig - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu Uit het vliegtuig - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu

Uit het vliegtuig

Door: familieheller

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Juli 2012 | Nederland, Waalre

na een bijna slapeloze nacht worden wij om drie uur 's nachts uit ons bed gehaald om naar schiphol te gaan! Dus als familie zombie komen wij daar aan. Na een ontbijtje bij de mac, een lachaanval bij de bodyscan :$ en heel lang wachten bij de gate, kwam het steeds dichter bij, we mochten het vliegtuig in en gaan! het was een vliegreis van 11 uur en 10 minuten, aangezien het in amerika een andere tijd is zouden we er 2 uur mee opschieten, die 11 uur en 10 minuten kwamen we gemakkelijk door met ons SUPERCOOLE vliegtuig! elke stoel had zijn eigen schermpje, en daarmee kon je muziek luisteren van albums radio ontvangen opgeslagen tv series kijken games spelen en natuurlijk:
Films kijken! Dus dat was zo voorbij! Na alvin en the chipmunks 3, crazy stupid love, en ernst en bobbie! nadat we geland waren moesten we door de douane, gelukkig duurde die niet zo lang. Bij de douane waren ze heel blij! Echt cool, het duurde niet lang of we stonden in de rij voor de taxi, wij hebben altijd geluk met taxi-chauffeurs! Altijd van die leuke mensen die van alles te vertellen hebben! En voor je het weet is de rit over en stonden we bij ons hotel, nou dat was niet zo maar een hotel nee dat was een hotel met een ingebouwde kermis 3 soorten liften allemaal voor een toren, een huge casino aan de voorkant en tegelijkertijd een winkelcentrum! Dus voordat we onze kamer gevonden hadden waren we al 35 minuten verder! (:
Nou daar hebben we even geslapen in verband met jetlag en toen zijn we de auto gaan halen! Echt een supercoole auto! Toen hebben we boodschappen gedaan. Een koelbox gehaald en toen gaan eten! Terug naar hotel en zzzzzzz... Nu alles klaarmaken voor de Grand Canyon

-xox- Judith, Lars, mark en Jacqueline

• 06 Juli 2012 - 15:37

Tonnie En Piet :

Harstikke fijn dat jullie een fijne vlucht hebben gehad !!!! En nu gaan jullie genieten van een prettige vacantie Groetjes en een dikke kus van ons Pa en Ma Doei

• 07 Juli 2012 - 12:19

Tamara, Oma En Jop:

Haaaa Hellerkes,

Wauw wat gaan jullie een mooie reis tegemoet! Oma heeft net het plattegrondje laten zien en we moeten zeggen, we zijn stikjaloers...Hoe was Las Vegas? Jop is daar ook twee keer geweest, waaronder tijdens oud&nieuw, nou je kunt wel raden hoe het toen tekeer ging! Mochten jullie een beetje koekeloeren in de casino's? Of moeten de minderjarigen snel doorwandelen? Hoe dan ook: geniet ervan! Wij genieten even van het zonnetje op de Nispenhoeve :)

Liefs, Oma Tonnie, Jop en ik