GO WITH THE FLOOOOWW! (: - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu GO WITH THE FLOOOOWW! (: - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu

GO WITH THE FLOOOOWW! (:

Door: familieheller

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Juli 2012 | Nederland, Waalre

na lang wachten en alle verhalen aan te horen hoe anderen wegwerp bordjes en xxl cola's hebben ervaren, is het dan eindelijk zo ver: WIJ gaan naar Amerika!(:
we zitten er aan te denken om te gaan turven hoe vaak we naar de mac donalds gaan. Want ja, als je naar Amerika gaatis het natuurlijk een must om naar de mac te gaan! We weten eigenlijk nog niks over Amerika (op de wegwerp bordjes en de xxl cola's na dan hè!) het enige wat we hebben gezien zijn foto's. we laten ons gewoon verrassen. we vliegen naar:Las Vegas, waar we een nachtje blijven we huren een auto en rijden de volgende dag al meteen naar de GRAND CANYON. waar ergens een hotel zou moeten staan. Na een nacht rijden we de grand canyon uit en gaan naar:
MONUMENT VALLEY-UTAH. na een nacht gaan we naar MESA VERDE-COLORADO na een nacht gaan we door naar MOAB-UTAH, na weer een nacht daar gaan we naar: BRYCE CANYON, daarna gaan we naar: ZION, waar we ook een nachtje blijven. daarna gaa we terug naar las Vegas, waar we 2 achten blijven in een Paris Hotel, waar ze een "kleine(small)" eiffeltoren voor de deur hebben staan van 100 meter... ach ja, een small cola daar is ook zo'n 100 meter. dus ja.... je kunt het ze niet kwalijk nemen... GO WITH THE FLOW. misschien moeten we ons maar aanpassen. een eiffeltoren voor ons huis?? maar goed daarna gaan we naar de: MAMMOTH LAKES. daar blijven we ook een nacht en dan gaan we door naar: YOSEMITE-CALIFORNIA. daarna gaan we naar: SAN FRANSISCO!!!! waar ik heel veel zin in heb en waar we dan ook 2 nachten blijven... daarna gaan we naar het strand: PISMO BEACH. en als laatste:
LOS ANGELES. Ik heb er zin in, en ik weet niet of we in de GRAND CANYON internet hebben maar we proberen jullie op de hoogte te houden.

-xox- Judith, Lars, Jacqueline en Mark

• 04 Juli 2012 - 16:26

Diane:

Nou Juud, ik ga jouw verslagen zeker volgen, leuk!
    Ik hoop alleen dat we in kroatie volgende week ook wifi hebben...
    Veel plezier en groetjes aan de rest van de family.

• 04 Juli 2012 - 18:53

Goeie Reis!:

Hallo familie Heller! Wat leuk om zo op de hoogte van jullie reis te blijven! Veel plezier toegewenst en geniet maar lekker van deze mooie schitterende reis! En goed die Big Mac's turven he:) Liefs en dikke kus van de familie van Wezenbeek xxx

• 04 Juli 2012 - 19:03

Onkel Sjos:

Yoo, we wish you all a lot of fun and adventures in the USA and some luck in Vegas, what happens in Vegas, take it home !

• 05 Juli 2012 - 10:36

Oud-buurtjes:

Have fun en geniet van de USA. Mega geweldig, mega groot en mega genieten!!!!! Bartelijne en drie knappe mannen

• 05 Juli 2012 - 18:24

E+G+L+J:

Hallo Judith en de rest van de familie. Leuk, wij gaan jouw verslagen volgen!
    Heel veel plezier en geniet ervan !!
    Liefs, Eric, Gerrie, Lisa en Jeroen