Thuis - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Familie Heller - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Augustus 2015 | Nederland, Waalre

Inmiddels zijn we na een soepele terugreis alweer 3 dagen thuis en pakken we ons leventje weer op. De jetlag van -9 uur is nog nadrukkelijk aanwezig maar hakt er gelukkig niet zo in als de vorige keer toen we echt nachtenlang wakker hebben gelegen. We hadden dit keer een terugvlucht die samenviel met de NL nacht en die hebben we benut om zoveel mogelijk te slapen. Om vervolgens de rest van de dag wakker te blijven - en elkaar daarbij zoveel mogelijk te helpen want als we gingen zitten dan vielen onze oogjes vrij snel dicht :-).

Tja, en dan staat nu ons reguliere leven weer voor de deur. Voor Lars een bijzonder weekje want hij gaat met een paar vrienden in Tilburg logeren voor zijn studie-introductie. Judith mag nog een weekje uitrusten alhoewel de boeken en het kaftpapier al lonken. Voor Jacqueline en mijzelf begint de arbeid weer. De uitdagingen zijn ons reeds via de email tegemoet gezonden dus we kunnen ons weer lekker uitleven ... ach, lagen we nog maar aan het zwembad op ons heerlijke terras in San Diego ... al die mooie herinneringen !!!

Aan alle volgers: superbedankt voor al jullie leuke reacties!

• 23 Augustus 2015 - 15:07

Willem En Jos:

Leuk Mark, die herinnering koesteren!! En morgen fijn weer aan de slag. Wij zijn wel geïnteresseerd in jullie route en verblijven dus als je nog eens een vrij minuutje hebt...... Groetjes Willem en Jos