San Diego (2) - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Heller - WaarBenJij.nu San Diego (2) - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Heller - WaarBenJij.nu

San Diego (2)

Door: Lars en Judith

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Geachte bezoekers, ik ben Lars en zoals jullie ongetwijfeld gehoord hebben, ben ik ook mee op vakantie. Papa besloot echter dat ik ook eens iets van me moest laten horen voor de fans en dat doe ik dan bij deze. Alles voor de fans! De afgelopen dagen hebben we vooral aan het zwembad gelegen, onszelf volgestopt met voer en zelfs een aantal illegale alcoholische versnaperingen genuttigd. Ook hebben we een paar potjes tennis gespeeld en na mijn nu al legendarische overwinning op mama heeft mijn zaakwaarnemer laten weten dat de sponsoren in de rij staan. Helaas heb ik ze allemaal af moeten wijzen omdat ik al uithangbord van PSV ben geworden (zie: instagram.com/psv/). Over PSV gesproken, dat hebben papa en ik natuurlijk op de voet (laptop) gevolgd. Voor PSV vs The Groningen Earthquakes zijn we zelfs om 3:30 AM plaatselijke tijd opgestaan (#dedication) om de wedstrijd te kijken en gelukkig wonnen ze :-).

De dag daarna zijn we naar Seaworld geweest waar allemaal toffe beesten te zien waren en ook een aantal gave shows met vette jumps en trainers bij wie het plezier er vanaf straalde. Daarnaast gingen we in een soort Piraña maar dan een waar je wel echt nat werd. Ook konden de rotzakken die aan de kant bleven ons nat schieten voor 25 cent en vooral mama kreeg de volle laag. Waarom toch ...:-) ?

De laatste dag hebben we naast chillen besteed aan een bezoekje aan het winkelcentrum van San Diego om daar de laatste souveniers in te slaan. Ik hoop dat u van deze saus genoten heeft en na de witregel kunt u het stukje lezen van de meer ervaren auteur en tevens ook mijn zuster. Geniet ervan!

Dankjewel voor de warme inleiding mijn broeder. Tja, onze vakantie zit er al weer op. We vliegen vannacht weg vanuit LA en gaan via Toronto naar Amsterdam waar jullie met de uithangborden ons op zullen vangen neem ik aan ;). Seaworld vond ik persoonlijk eerst geen leuk idee; bij de gedachte van een octopus aaien kwam geen adrenaline los bij mij... Maar ijsbeertjes aaien daarentegen wel. We kwamen daar aan en gingen meteen naar de ijsbeertjes die bij de beluga walvissen en walrussen zaten, of ja, ze hoorden er te zitten. Maar ze hadden geen zin in de lading van de seagull express die naar ze kwam zwaaien. In de shop hadden ze wel leuke ijsbeer dingetjes, rugzakken, mutsen, pantoffels. Maar die kwamen niet zo van pas met dit stralende weer. De shows waren heel vet net zoals de orka’s. De liedjes waren heel blij net zoals de dolfijnen. Octopussen aaien kwam er gelukkig niet aan te pas. In de avond hebben mama en ik lekker onze joggingsbroeken aan gedaan en een kopje thee gepakt.

Onze laatste dag erop hebben we niet zoveel meer gedaan behalve genoten van de laatste Californische zonsondergang en zijn we gaan eten bij het Hardrock cafe van San Diego. En als dit een film zou zijn, zou dit het stuk zijn waar je de compilatie ziet van alle flashbacks en mooie momenten waarvan het te bedoeling is dat je nog een traantje weg moet pinken, maar dit is een immers een verslag. Gelukkig maar. 
Tot thuis!

  • 18 Augustus 2015 - 16:21

    Wil Doensen:

    Hé Lars,

    Ben je in slaap gesukkeld ? :-)

    Groetjes,

    Wil

  • 20 Augustus 2015 - 16:11

    Wil Doensen:

    Hoi Lars,

    Mooie foto op instagram.com/psv. Maarre, wat dacht je na de wedstrijd PSV - Groningen ?
    Ben ik hiervoor zo laat uit m'n bed gekomen ? :-)
    Het wordt tijd dat je vader ingaat op die aanbieding van Marcel Brands.
    Kom heelhuids terug dan gaan we onder het genot van een BBQ de onderlinge vakantiefoto's bekijken, ok ?

    Groetjes,

    Familie Doensen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

familie heller, 4 personen, een reis, en ijsjes.

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 16476

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Rondreis West-Amerika 2.0 (en een beetje Canada)

05 Juli 2012 - 31 Juli 2012

rondreis west Amerika

Landen bezocht: